Održan sajam Zemljoradničkog zadrugarstva u Zrenjaninu
Generalni pokrovitelj PerSu marketi
Ovogodišnji Sajam zemljoradničkog zadrugarstva i mladih domaćina sela Srbije, organizovan je po prvi put sa idejom da se pruži podrška osnaživanju lokalnih sredina, kroz jačanje pre svega domaće proizvodnje na selu.
PerSu marketi, kao prijatelji sajma i kao trgovinski lanac koji uveliko prepoznaje značaj lokalne proizvodnje, pružili su veliku podršku organizaciji, jer i sami neguju saradnju sa lokalnim proizvođačima, kroz promociju i plasman njihovih svežih i zdravih proizvoda.
PerSu je značajan trgovniski lanac koji posluje na teritoriji Vojvodine i zapošljava oko 900 radnika. Svesni odgovrnosti i uloge u razvoju lokalnih zajednica i poboljšanju kvaliteta života u svakom manjem ili većem mestu, pokrenuli smo projekat pod nazivom „Naši smo“, koji smo na sajmu promovisali, a koji predstavlja poziv lokalnim proizvodjačima i dobavljačima usluga na sardanju, radi podrške i unapredjenja njihovog poslovanja.
Ovaj projekat ohrabruje postojeće, ali i nove lokalne proizvođače tako što će im pružiti mogućnost plasmana robe u 140 maloprodajnih objekata PerSu lanca, a potencijalno i u 600 maloprodajnih objekta Domaćeg trgovačkog lanca, širom Srbije.
U želji da obezbedimo svojim potrošačima najkvalitetnije proizvode, iza kojih stoji jedinstveno poreklo, tradicija, kvalitet i receptura, a to su upravo proizvodi lokalnih proizvodjača, predstavili smo sajt našenamavredno.rs i ostvarili prve korake u potencijalnoj saradnji sa lokalnim proizvođačima.
Na samom otvaranju sajma, prisutnim proizvođačima i medijima se obratio vlasnik i direktor PerSu marketa, Darko Bjeloglav i poručio da je osnovni cilj projekta “Naši smo” da kroz edukaciju i standardizaciju uslova za plasiranje proizvoda na tržište, osnažimo i motivišemo lokalne proizvođače. Cilj je da i oni koji još uvek razvijaju svoju proizvodnju, u budućnosti uspeju da je unaprede i podignu standard kvaliteta na viši nivo.
Važan deo PerSu kulture jesu zajedništvo i međusobna briga, pa samim tim, bilo da su u pitanju trgovci, kupci ili proizvođači, svi su deo iste priče i važno je da se međusobno povežemo.